We zijn er klaar voor!

21 april 2022 - Deventer, Nederland

Donderdagavond, 21 april. De nieuwe vouwcaravan van Tom en Suus komt precies op tijd. Net een week geleden hebben ze hun splinternieuwe 3Dogs opgehaald. En hoe mooi is het dan dat ze hem een week later al 'in het wild' kunnen gaan uitproberen? Geweldig toch?

Ze zijn er de hele week al mee bezig geweest. Hoe komt ie achter het huis? Welke delen van de schutting moeten we weghalen? Past ie overal onderdoor en tussendoor? En wat moet er allemaal mee? En past dat er allemaal in? Vragen, vragen en nog eens vragen. En hoe kan het ook anders? Alles past, kan, lukt en gaat. Nog een nachtje slapen en dan gaat het loos...

En wij? We hebben de camper al klaar staan voor de deur. Vorig weekend zijn we er al mee weg geweest, dus hebben we hem maar laten staan. Voor die paar dagen naar de stalling is een beetje onzin. Bijna alles wat mee moet zit er al in.

Morgen alleen de fietsen nog op de drager, de laptop in de camper, de telefoons en dan? Dan moeten we allebei morgenochtend nog werken... Tja, je moet er wat voor over hebben toch? Suus heeft al een maaltijd voorbereid voor morgen, dus dat is na aankomst alleen maar een kwestie van opwarmen en eten. Lekker en lekker makkelijk. Dankjewel alvast Suus.

Suus en Tom rijden morgen rond 10.00 uur weg, wij rond 13.00 uur en dan zien we elkaar op camping Val d'Or in Kiischpelt.

Mooi vooruitzicht.