Een relaxte dag

30 mei 2022 - Rota, Spanje

Maandag 30 mei, dag 11 van onze reis alweer. De tijd vliegt voorbij, zelfs als je maar relatief weinig doet op een dag zoals wij vandaag.

Vandaag was een relaxte dag. Marion heeft zelfs een keer redelijk uit kunnen slapen. Na het ontbijt zijn we gewoon bij de camper gebleven en hebben we wat zitten lezen. Rond de middag hebben we nog even zitten videobellen met onze Esmée en daarna hebben we geluncht, onze zwemspullen gepakt en zijn we naar het strand gelopen. En daar zijn we tot een uur of half zes gebleven.

Wat kan ik verder nog zeggen over vandaag? Niet zo veel bijzonders of het zou al moeten zijn dat ik vandaag pas mijn eerste boek helemaal uit gelezen heb. Dat is voor mij in een vakantie relatief laat, maar ja, soms stel ik andere prioriteiten. Prima zo hoor. En ik kreeg nog een appje van een collega van me dat ze aanstaande donderdag gaat mededelen aan het hele team van GOED dat ze de organisatie gaat verlaten. Ze wilde het mij toch wel zelf vertellen en voordat het verder bekend zou worden. We hebben vaker gesprekken gevoerd en dan was ik soms een soort praatpaal voor haar. Ze zou qua leeftijd mijn dochter kunnen zijn en dan komt een stuk werk- en levenservaring in ons vak goed van pas. Als we elkaar dan op die manier kunnen helpen om ons werk goed te doen en er ons persoonlijk ook goed bij te voelen, dan heeft dat zeker meerwaarde. Fijn om op deze manier een compliment en waardering te krijgen.

Het verhaal van vandaag zal dus maar kort zijn en er zijn ook niet zoveel foto’s gemaakt. Dat zal binnenkort wel weer anders worden.

Adios!